یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

نمایندگی تجهیزات ابزار دقیق ABB

۲۵۶ بازديد

تجهیزات ابزار دقیق ABB

نمایندگی تجهیزات ابزار دقیق ABB

ABB Instruments Tools

ABB Instrumentation

نمایندگی ابزار دقیق ABB | ابزار دقیق ABB | تجهیزات ابزار دقیق  ABB Instruments Tools | ABB

نمایندگی ABB در ایران

شرکت ABB

 

تاریخچه شرکت ABB

 

ABB یک شرکت جهانی پیشرو در صنعت برق و فناوریهای خودکار است که مشتریان صنعتی و غیرصنعتی خود را در دستیابی به عملکرد و بهره وری بالا یاری می کند.

 

تاریخچه تاسیس شرکت سوئدی ABB به اواخر قرن نوزدهم برمی گردد و این شرکت با بیش از 120 سال فعالیت و تجربه، خدمات و محصولات فراوانی را به جهان عرضه کرده است. امروزه ABB با حدود 152000 کارمند در بیش از 100 کشور جهان مشغول فعالیت است و در کلیه زمینه های کسب و کار خود جزو سه شرکت برتر دنیاست.

تجهیزات ابزار دقیق ABB

 

 

استراتژی شرکت ABB

 

استراتژی ABB ساده است: ارزش آفرینی بیشتر برای مشتریان ازطریق ایجاد یک سازمان ناب. برای انجام این کار ما باید مشتریانمان را خوب بشناسیم و به آنها کمک کنیم تا کارآمدتر باشند.

 

نمایندگی تجهیزات ابزار دقیق ABB

 

مــا هنگامی در کسب و کار خود موفق می شویم که مشتریانمان در کار خود موفق باشند. ABB مشتریان صنعتی و غیرصنعتی خود را در دستیـــابی به عملکرد و بهره وری بالا و به طــــور همزمان کاهش اثرات مخرب زیست محیطی یاری می کند.

 

 

محصولات شرکت ABB در زمینه ابزاردقیق

 

ابزار دقیق ، پایه کنترل فرآیند های صنعتی محسوب می شود. برای کنترل فرآیندهای پیچیده صنعتی از قبیل فرآیندهای مرتبط با صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی و ... لزوم استفاده از انواع مختلف تجهیزات ابزار دقیق اجتناب ناپذیر است.

کمپانی abb

 

در فرایندها ی صنعتی ممکن است کمیتهای متعددی همچون دما ، دبی ، فشار ، سطح و... به طور همزمان اندازه گیری شوند. امروزه ابزار دقیق از سیستمهای آنالوگ مطلق به سیستمهای هوشمند که محدوده آن از پتانسیومترهای ساده تا آنالایزر های پیچیده توسعه پیدا کرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.